Nieuw support portaal facilitator

Beste Klant,

Graag informeren wij u dat wij opstarten met een vernieuwd support systeem, zijnde het facilitator support portaal. Via dit portaal kan u support tickets gaan indienen, verbeteringen suggereren aan onze applicatie en nieuwe functionaliteiten aanvragen. Voordeel van dit supportsysteem is dat u ten alle tijden uw status van uw tickets alsook deze van binnen uw organisatie kan bekijken en opvolgen. Uw tickets en aanvragen komen ook gestructureerde binnen bij het facilitator team met als gevolgd dat wij als e2e uw aanvraag correcter kunnen beantwoorden en behandelen.

Ons streven is om door middel van onze academies en extra opleidingen een type power-users te creëren bij onze klanten, zodat deze de eerste vragen komende van uit hun organisatie kunnen opvangen en nieuwe medewerkers opleiden. Idealiter zijn het enkel de power users van een organisatie die support tickets indienen en opvolgen.
We realiseren ons echter dat dit in praktijk niet altijd haalbaar is, maar rekenen op jullie medewerking om mee te streven naar deze manier van werken.

Gelieve te noteren dat via dit vernieuwde systeem enkel tickets ingediend door een medewerker binnen de organisatie zullen behandeld worden. Profielen en tickets ingediend door eindgebruikers zullen niet behandeld worden, deze verwijzen we uiteraard wel door naar de respectievelijke organisatie/gemeente.

Ons facilitator support portaal kan u vinden op www.e2e.be/support

Het nieuwe support systeem is beschikbaar vanaf juli 2019 en zal geleidelijk aan opgestart worden voor verschillende klanten. Er zal een overkoepelende periode zijn met ons huidig systeem tot wanneer alle klanten overgezet zijn naar het nieuwe systeem.

Uw account wordt aangemaakt door e2e, u krijgt hiervan een mail om uw account te bevestigen (check ook zeker uw spam folder).
Uiteraard kan een medewerker ook een eigen account aanmaken door zich te registreren. Wij streven er echter naar om support binnen de organisatie/gemeente te laten beheren door de powerusers.

Meer informatie over de werking van ons support systeem vind u hier. Indien u nog vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren op 09/267 64 77.

Met vriendelijke groeten,
Het facilitator-team