Mailing 16/03/2018 - How To - Nieuwe functionaliteiten

BijlageGrootte
PDF-pictogram How_to_2018_03_16_II.PDF936.53 KB
  • Planning zalen en materiaal is volledig geoptimaliseerd en zorgt voor een aanzienlijke verbetering in snelheid
  • Voor materiaalbeheer is er nu ook een weekplanning
  • Mogelijkheid om gewone planning of de weekplanning te tonen aan de eindgebruiker
  • Nieuw rapport aantal uren per maand / Zalen
  • Nieuw rapport opbrengsten per periode / Zalen
  • “In optie” kan volledig uitgeschakeld worden
  • Exports 
    • Blokkade bij een export wanneer reservaties niet in hetzelfde boekjaar plaatsvinden
    • Extra melding en controle bij exporteren wanneer de reservaties in een vorige jaar plaatsvonden
  • Toegang van het gebruikersaccount is performanter en extra zoekfunctie toegevoegd
  • Bij het toevoegen van reservaties via formule als beheerder, kan u nu ook extra informatie zien waarom een reservatie niet kan worden toegevoegd
  • Overzicht van infrastructuur (front) is gewijzigd
  • Automatische mail reminders via de reservatie groep